Blender 2.63 Ocean tutorial

26. června 2012 v 14:26 | light7 |  Tutoriály Blender3D
Ahoj, připravila jsem pro začátek této sekce jednoduchý tutoriál na Ocean modifikátor

1. Otevřeme si blender zmáčknene Shift-A a vybereme plane

2. Si najedeme na modifikátory v pravo nahoře ta modrá ikonka a vybereme modifikátor ocean

3. Nastavíme resolution na 10
- Nastavíme velikost (Scale) vln (Waves) na 2.800

4. Naanimujeme vlny, najeďte na time 1.00 a pravým tlačítkem zmáčkněte Insert Keyframe najedeme nakonec časové osy a nastavíme time na 5.00 a zmáčkneme znovu Insert Keyframe

5. Najedeme si na materiály barvu si nastavíme na světle modrou

6. Sjedeme níže a zaškrkneme transparency ( hodnota na 0.705) a mirror (0.448)

7. Najedeme si na textury, dáme novou a necháme tu základní Clouds

8. Sjedeme níže, odškrkneme Color a zaškrkneme Normal (hodnota na 0.700)

9. Zmáčkněte Shift-A a vyberte lampu Hemi a zmáčkněte klávesu 3, otočte lampu klávesou R a posuňte níže intenzita 1.500


10. Pro náhled zmáčkněte klávesu F12

11. Rendering (to je ta ikona fotoaparátu úplně vlevo na tom samém místě kde jsou materiály a textury) nastavíme resolution ( 50-100%) vyber te si Blender Presets a formát jaký chcete to záleží na výkonu vašeho hardwaru ( vždy doporučuji renderovat s ohledem na PC) a zmáčkněte tlačítko v pravo nahoře Animation.

Tohle je jedno s mnoha nastavení Ocean modifikátoru záleží jak si s tím pohrajete.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama